
Ačkoliv klademe velký důraz na kvalitu vzdělání, jsme si také vědomi toho, že škola je především místem setkávání, společných zážitků a budování týmového ducha. Děti vedeme k tomu, aby naplňovaly svůj potenciál. To vyžaduje velkou práci sám na sobě, uvědomování si svých silných i slabších stránek, aktivní hledání talentu, zájmu a lásky k objevování. Společně s rodiči chceme budovat vnitřní motivaci dětí tím, že se učíme hledat a vidět ve věcech smysl. Vzdělání není jen otázkou osvojování si kompetencí a dovedností důležitých pro praktický život, ale také kultivace osobnosti a ducha. Proto máme na naší škole jako povinnou součást vzdělávacího plánu Etiku a program Výchovy ke ctnostem.
V oblasti studia se efektivně vrací energie, která se vloží do oblastí, které dávají dětem a studentům hluboký vnitřní smysl. Proto je pro nás důležité budovat sebepoznání dětí od brzkého věku skrze tutoring a na gymnáziu i skrze mentoring. Přejeme si, aby žáci poznali oblasti, ve kterých vynikají, které je vnitřně naplňují a ve kterých mohou spatřovat svoje životní povolání. Věříme, že se tak nejlépe stane v laskavém a pevném prostředí s častými prvky sebehodnocení a se zaměřením na naplňování potenciálu každého jednotlivého dítěte.
Proto také na gymnáziu nabízíme studentům vysokou individualizaci svého učebního plánu, kdy během 3. a 4. ročníku studenti volí až 30 % svého rozvrhu dle svých preferencí. Je proto snazší dříve a lépe se profilovat směrem ke svému životnímu směřování.
Ať už děti z naší školy směřují kamkoliv, hlavní cíl, který si klademe, je, aby z naší školy odcházeli mladí lidé, kteří jsou šťastní, vzdělaní a solidární s ostatními lidmi kolem nich.